10-годишна гаранция на Einhell PurePOWER Brushless

Научете повече за нашето безплатно гаранционно обслужване за вас

Правим всичко възможно, за да можете да осъществите вашите проекти в работилницата и градината. Ето защо, освен отличното съотношение цена-производителност, ние обръщаме голямо внимание на надеждното качество и безопасност на нашите продукти.

Регистрирайте своя нов продукт PurePOWER Brushless в рамките на 30 дни след покупката и се възползвайте от удължена гаранция за мотора на машината. След регистрация гаранцията за вашия продукт на Einhell се удължава до общо 10 години.*

*Тази гаранция покрива само дефекти в мотори, които се дължат на материален или производствен дефект!

Как работи

Купете и се информирайте

Купете един от нашите безчеткови инструменти Einhell PurePOWER и се информирайте за нашите гаранционни условия.

Регистрирайте се или влезте

Създайте своя MyEinhell акаунт или влезте с вашите лични данни.

Кандидатствайте за удължаване на гаранцията

Регистрирайте своя Einhell PurePowerBrushless - с един ход заедно с удължаването на гаранцията на продукта. Бързо, лесно и безплатно.

Вземете своя сертификат

След успешна регистрация можете да изтеглите гаранционния си сертификат.

Директно към удължаването на гаранцията Регистрирайте вашето ново устройство Einhell онлайн и се възползвайте от 10-годишната гаранция за PurePOWER Brushless. Просто влезте и следвайте инструкциите.

Гаранционни условия

С гаранцията на PurePOWER Brushless получавате 10 години гаранция за мотора на вашата машина Einhell.  Гаранцията започва от датата на закупуване и трябва да бъде регистрирана в рамките на 30 дни след покупката.

Всички други гаранционни условия на Einhell обобщени кратко и лесно за вас.

Моторът на вашата машина вече не работи?

При нужда от сервиз, ние няма да ви оставим сами.

Просто заявете поискване за сервиз и ни изпратете устройството заедно с вашия гаранционен сертификат и касовата бележка за покупката. Цялата информация, например как да  направите поискване за сервиз или нашия адрес за изпращането му, можете да намерите на нашата страница за обслужване.

Ако имате някакви въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нашия център за обслужване.

PurePOWER Brushless само от Einhell КОГАТО ЕКСПЕРТНИТЕ ПОЗНАНИЯ ЗА БАТЕРИИТЕ СРЕЩАТ МАКСИМАЛНАТА ЕФФЕКТИВНОСТ.

Често задавани въпроси

Все още имате въпроси относно гаранцията на моторите PurePowerBrushless? Обобщихме за вас най-често задаваните въпроси на нашите клиенти.

Как става регистрацията?

Регистрацията се извършва със същия формуляр като регистрацията на батерията и продукта. 
Ако устройството, което искате да регистрирате, е PurePOWER Brushless, това ще се покаже веднага по време на регистрацията. След това можете да решите дали искате да вземете само нормалното удължаване на гаранцията на продукта или също и гаранция за безчеткови мотори. 

За да завършим удължаването на гаранцията, се нуждаем от следната информация.

  • Информация за устройството (сериен номер, дата на закупуване)
  • Информация за вас (фамилия, собствено име и адрес)
  • Информация за търговеца (име на търговеца, номер на касовата бележка)

Какво покрива гаранцията на PurePOWER Brushless?

10-годишната гаранция на PurePOWER Brushless покрива само дефекти в мотора на вашата машина, които се дължат на дефект в материала или изработката и е ограничена до ремонт на такива дефекти или подмяна на мотора по наше усмотрение.

С колко време разполагам, за да регистрирам гаранцията?

Както при всички други гаранции, имате 30 дни от датата на закупуване, за да регистрирате PurePOWER Brushless.

Кога гаранционният иск не важи?

Продуктите на Einhell, изпратени без типова табелка или доказателство за покупка, не могат да бъдат взети под внимание, нито могат да бъдат взети под внимание продукти 2-ри избор от фабрични продажби на Einhell. Препродадени продукти на Einhell чрез доставчици трети страни или частни лица са изключени от гаранционния иск.

Няма гаранционен иск в следните случаи:

  • Неправилно използване, съхранение, използване на неподходящи експлоатационни материали.
  • Износване и последващи повреди (също на мотора) поради липса на поддръжка, грижи, смазване
  • Повреда на устройството поради износване, което е необичайно или нормално при употреба.
  • Повреда на мотора, причинена от неспазване на инструкциите за монтаж.

Имате ли въпроси?

Сервизната гореща линия на нашия партньор iSC GmbH е на ваше разположение.

+359 52 731 373

Понеделник – петък
9:00 – 18:00